[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 5، شماره 11 - ( 11-1397 ) ::
جلد 5 شماره 11 صفحات 44-30 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی)
مریم علمدار خولکی* ، عبدالله نعامی ، محمد تقی پور
چکیده:   (3424 مشاهده)
سابقه و هدف: در دنیای امروز سرمایه اصلی بسیاری از سازمان­ها، برند آن سازمان است. در تحقیق حاضر به تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی برارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران پرداخته شد.
مواد و روش­ها:  تحقیق فوق از نظر هدف، کاربردی واز منظر روش، توصیفی می­باشد.تعداد نمونه، 384 نفر از کلیه مشتریان بیمه ایران در منطقه 5 شهر تهران که به صورت غیراحتمالی در دسترس و براساس فرمول کوکران انتخاب شد که با استفاده از آزمون کلومروف اسمیرینوف، تی تک نمونه­ای و رگرسیون به بررسی تأثیر بین فرضیه پرداخته شد.
یافته ها:  یافته ها نشان می­دهد که مدیران می بایست توجه بیشتری به نظم علیتی مربوط به ارزش برند داشته باشند. مدیران می بایست ابتدا آگاهی از برند را به عنوان ابزاری مرجع در زمینه‌ی ارتباطات مختلف با برند، هم چون ارزش آن از دید مشتری، و ویژگی­های ادراک شده در مورد برند در نظر بگیرند. در ادامه و به عنوان راهی برای ایجاد وفاداری بیشتر، مدیران می­بایست تمرکز بیشتری بر مساله‌ی ارتباط با برند داشته باشند.
استنتاج: تبلیغات بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران تأثیر دارد و بیمه ایران می تواند بر شناخت بهترکاربران تأثیرگذار باشد، بطوریکه کاربران با دیدن تبلیغات بیمه ایران، به این برند وفادار شده و شهرت سازمان بیشتر می شود.
واژه‌های کلیدی: ارزش برند - شهرت سازمان - بیمه
متن کامل [PDF 8514 kb]   (782 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مهندسی صنایع
دریافت: 1396/6/7 | پذیرش: 1397/11/13 | انتشار: 1398/4/11
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

alamdar khoolaki M, naami A, Taghipour M. Effect of integrated marketing communication on brand value with the role of agency's reputation (including case study). JPE 2019; 5 (11) :30-44
URL: http://jpe.mazums.ac.ir/article-1-159-fa.html

علمدار خولکی مریم، نعامی عبدالله، تقی پور محمد. تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی). مجله مهندسی فرآیندها. 1397; 5 (11) :30-44

URL: http://jpe.mazums.ac.ir/article-1-159-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 5، شماره 11 - ( 11-1397 ) برگشت به فهرست نسخه ها
Journal of Process Engineering

با عرض سلام
 لطفا طبق توضیحاتی که شفاها خدمت شما، عرض شد. در قسمت بارگذاری فایل فرعی باید فرم تعهد نامه پیوست شود.
 در قسمت فایل بدون نام نویسندگان ، فایل مقاله (که نام نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی حذف شده باشد) بارگذاری شود.

و در قسمت بارگذاری فایل اصلی(مشخصات نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی و به صورت فایل word) بارگذاری کنید .
 لطفا به نکات راهنمای تدوین برای نویسندگان توجه کافی شود و پس از اماده نمودن مقاله نسبت به بارگذاری آن اقدام نمایید

با تشکر 13/10/95

Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 37 queries by YEKTAWEB 4710