سابقه و هدف: در دنیای امروز سرمایه اصلی بسیاری از سازمانها، برند آن سازمان است. در تحقیق حاضر به تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی برارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران پرداخته شد. مواد و روشها: تحقیق فوق از نظر هدف، کاربردی واز منظر روش، توصیفی میباشد.تعداد نمونه، 384 نفر از کلیه مشتریان بیمه ایران در منطقه 5 شهر تهران که به صورت غیراحتمالی در دسترس و براساس فرمول کوکران انتخاب شد که با استفاده از آزمون کلومروف اسمیرینوف، تی تک نمونهای و رگرسیون به بررسی تأثیر بین فرضیه پرداخته شد. یافته ها: یافته ها نشان میدهد که مدیران می بایست توجه بیشتری به نظم علیتی مربوط به ارزش برند داشته باشند. مدیران می بایست ابتدا آگاهی از برند را به عنوان ابزاری مرجع در زمینهی ارتباطات مختلف با برند، هم چون ارزش آن از دید مشتری، و ویژگیهای ادراک شده در مورد برند در نظر بگیرند. در ادامه و به عنوان راهی برای ایجاد وفاداری بیشتر، مدیران میبایست تمرکز بیشتری بر مسالهی ارتباط با برند داشته باشند. استنتاج: تبلیغات بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران تأثیر دارد و بیمه ایران می تواند بر شناخت بهترکاربران تأثیرگذار باشد، بطوریکه کاربران با دیدن تبلیغات بیمه ایران، به این برند وفادار شده و شهرت سازمان بیشتر می شود.
alamdar khoolaki M, naami A, Taghipour M. Effect of integrated marketing communication on brand value with the role of agency's reputation (including case study). JPE 2019; 5 (11) :30-44 URL: http://jpe.mazums.ac.ir/article-1-159-fa.html
علمدار خولکی مریم، نعامی عبدالله، تقی پور محمد. تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در بیمه ایران (به انضمام مطالعه موردی). مجله مهندسی فرآیندها. 1397; 5 (11) :30-44
با عرض سلام
لطفا طبق توضیحاتی که شفاها خدمت شما، عرض شد. در قسمت بارگذاری فایل فرعی باید فرم تعهد نامه پیوست شود.
در قسمت فایل بدون نام نویسندگان ، فایل مقاله (که نام نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی حذف شده باشد) بارگذاری شود.
و در قسمت بارگذاری فایل اصلی(مشخصات نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی و به صورت فایل word) بارگذاری کنید .
لطفا به نکات راهنمای تدوین برای نویسندگان توجه کافی شود و پس از اماده نمودن مقاله نسبت به بارگذاری آن اقدام نمایید