[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 8، شماره 14 - ( 12-1399 ) ::
جلد 8 شماره 14 صفحات 51-24 برگشت به فهرست نسخه ها
رویکرد فلسفی علم در تئوری بازاریابی؛ تحلیل دیدگاه‌های پارادایمی در بازاریابی
سیدحسن حاتمی نسب*
چکیده:   (1022 مشاهده)
تحقیقات بازار نشان داده است که بازاریابی یکی از وظایف مهم در موفقیت وتوسعه بازار متلاطم کنونی است. در عصر حاضر روش تحقیق در بازار وابسته به نوع دید محقق به بازار است. مجموعه تفکرات و دیدگاه­های مشترک در یک حوزه در بازه زمانی خاص، در قالب مفهوم پاردایم متولد و راهگشای نظریه­پردازان و محققان آن دوره خواهد بود. این مقاله ضمن بررسی بنیان­های فلسفی بازاریابی، پاردایم­های موجود در این رشته را مورد بازنگری قرار می­دهد و الگوهای آنرا با الگوی چهار پاردایمی بورل و مورگان مقایسه می­کند. در این رابطه مدل پارادایم بازاریابی آرندت مورد توجه بیشتر قرار خواهد گرفت.
واژه‌های کلیدی: تئوری بازاریابی، فلسفه بازاریابی، پاردایم بازاریابی.
متن کامل [PDF 743 kb]   (753 دریافت)    
نوع مطالعه: گزارش مورد | موضوع مقاله: مدیریت بازرگانی
دریافت: 1399/9/16 | پذیرش: 1400/5/4 | انتشار: 1399/12/10
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Hatami-nasab S H. Philosophical Approach of Science in Marketing Theory; Paradigmatic Perspectives Analysis in Marketing. JPE 2021; 8 (14) :24-51
URL: http://jpe.mazums.ac.ir/article-1-177-fa.html

حاتمی نسب سیدحسن. رویکرد فلسفی علم در تئوری بازاریابی؛ تحلیل دیدگاه‌های پارادایمی در بازاریابی. مجله مهندسی فرآیندها. 1399; 8 (14) :24-51

URL: http://jpe.mazums.ac.ir/article-1-177-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 8، شماره 14 - ( 12-1399 ) برگشت به فهرست نسخه ها
Journal of Process Engineering

با عرض سلام
 لطفا طبق توضیحاتی که شفاها خدمت شما، عرض شد. در قسمت بارگذاری فایل فرعی باید فرم تعهد نامه پیوست شود.
 در قسمت فایل بدون نام نویسندگان ، فایل مقاله (که نام نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی حذف شده باشد) بارگذاری شود.

و در قسمت بارگذاری فایل اصلی(مشخصات نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی و به صورت فایل word) بارگذاری کنید .
 لطفا به نکات راهنمای تدوین برای نویسندگان توجه کافی شود و پس از اماده نمودن مقاله نسبت به بارگذاری آن اقدام نمایید

با تشکر 13/10/95

Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 37 queries by YEKTAWEB 4712