تحقیقات بازار نشان داده است که بازاریابی یکی از وظایف مهم در موفقیت وتوسعه بازار متلاطم کنونی است. در عصر حاضر روش تحقیق در بازار وابسته به نوع دید محقق به بازار است. مجموعه تفکرات و دیدگاههای مشترک در یک حوزه در بازه زمانی خاص، در قالب مفهوم پاردایم متولد و راهگشای نظریهپردازان و محققان آن دوره خواهد بود. این مقاله ضمن بررسی بنیانهای فلسفی بازاریابی، پاردایمهای موجود در این رشته را مورد بازنگری قرار میدهد و الگوهای آنرا با الگوی چهار پاردایمی بورل و مورگان مقایسه میکند. در این رابطه مدل پارادایم بازاریابی آرندت مورد توجه بیشتر قرار خواهد گرفت.
Hatami-nasab S H. Philosophical Approach of Science in Marketing Theory; Paradigmatic Perspectives Analysis in Marketing. JPE 2021; 8 (14) :24-51 URL: http://jpe.mazums.ac.ir/article-1-177-fa.html
حاتمی نسب سیدحسن. رویکرد فلسفی علم در تئوری بازاریابی؛ تحلیل دیدگاههای پارادایمی در بازاریابی. مجله مهندسی فرآیندها. 1399; 8 (14) :24-51
با عرض سلام
لطفا طبق توضیحاتی که شفاها خدمت شما، عرض شد. در قسمت بارگذاری فایل فرعی باید فرم تعهد نامه پیوست شود.
در قسمت فایل بدون نام نویسندگان ، فایل مقاله (که نام نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی حذف شده باشد) بارگذاری شود.
و در قسمت بارگذاری فایل اصلی(مشخصات نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی و به صورت فایل word) بارگذاری کنید .
لطفا به نکات راهنمای تدوین برای نویسندگان توجه کافی شود و پس از اماده نمودن مقاله نسبت به بارگذاری آن اقدام نمایید