[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 4، شماره 10 - ( 4-1397 ) ::
جلد 4 شماره 10 صفحات 42-34 برگشت به فهرست نسخه ها
رابطه برنامه‌ریزی استراتژیک با بازاریابی کار آفرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران
جلال عبدی هولایی، سعید صفاریان همدانی، رضا یوسفی سعیدآبادی، محمد تقی پور*
چکیده:   (2586 مشاهده)
زمینه و هدف: این پژوهش به بررسی «رابطه برنامه­ریزی  استراتژیک با بازاریابی کار آفرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران» پرداخته است و از نظر هدف، کاربردی  است.
مواد و روش­ ها: روش تحقیق از نظر ماهیت روش جمع­آوری اطلاعات توصیفی از نوع همبستگی است،. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان شاغل در بانک صادرات منطقه شمال تهران به تعداد 1200 نفر در پنج حوزه و شش شعبه ممتاز است، که 350 نفر زن، و 850 نفر مرد می­باشند. برای تعیین حجم نمونه براساس جدول کرجسی و مورگان، تعداد 291 نفر تعیین، که با استفاده از روش نمونه­گیری تصادفی طبقه­ای بر حسب جنسیت،  85 زن‌ و 206 مرد به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیدند. ابزار گردآوری اطلاعات دو پرسشنامه برنامه­ریزی استراتژیک بر مبنای مدل برایسون (1999)، پرسشنامه بازاریابی کارآفرینانه فیور و همکاران (2013) است. پایایی با استفاده از روش آلفای کرونباخ برای پرسشنامه برنامه­ریزی استراتژیک 72/0 و پرسشنامه بازاریابی کارآفرینانه به میزان 87/0 بدست آمد.
یافته­ ها: تجزیه و تحلیل داده­ها با استفاده از نرم افزار SPSS نشان داد رابطه همبستگی معنی­داری بین برنامه­ریزی استراتژیک با چهار مولفه بازاریابی کارآفرینانه شامل فرصت هشیاری(69/0)، نوآوری معطوف به مصرف کننده (82/0)، ایجاد ارزش (51/0)، و مدیریت ریسک (90/0) » وجود دارد.
استنتاج: مدیریت ریسک»  و «فرصت هشیاری » از مولفه­های بازاریابی کارافرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران  (آماره 4.105 t =  ، با مقدار 0.012= Sig.  ؛ آماره 2.023 t =  ، با مقدار 0.037 = Sig.) بیشترین تاثیر را از یرنامه­ریزی استراتژیک می­پذیرد. و کمترین تاثیر مربوط به مولفه « ایجاد ارزش » با (آماره 1.545- t =  ، با مقدار 0.280 = Sig) می­باشد.
واژه‌های کلیدی: برنامه‌ریزی استراتژیک، بازاریابی کارافرینانه، بانک صادرات، منطقه شمال تهران
متن کامل [PDF 324 kb]   (1193 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت دولتی
دریافت: 1396/5/17 | پذیرش: 1396/5/28 | انتشار: 1397/4/16
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

The relationship between strategic planning with entrepreneurial marketing in the Saderat Bank of North Tehran. JPE 2018; 4 (10) :34-42
URL: http://jpe.mazums.ac.ir/article-1-114-fa.html

عبدی هولایی جلال، صفاریان همدانی سعید، یوسفی سعیدآبادی رضا، تقی پور محمد. رابطه برنامه‌ریزی استراتژیک با بازاریابی کار آفرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران. مجله مهندسی فرآیندها. 1397; 4 (10) :34-42

URL: http://jpe.mazums.ac.ir/article-1-114-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 4، شماره 10 - ( 4-1397 ) برگشت به فهرست نسخه ها
Journal of Process Engineering

با عرض سلام
 لطفا طبق توضیحاتی که شفاها خدمت شما، عرض شد. در قسمت بارگذاری فایل فرعی باید فرم تعهد نامه پیوست شود.
 در قسمت فایل بدون نام نویسندگان ، فایل مقاله (که نام نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی حذف شده باشد) بارگذاری شود.

و در قسمت بارگذاری فایل اصلی(مشخصات نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی و به صورت فایل word) بارگذاری کنید .
 لطفا به نکات راهنمای تدوین برای نویسندگان توجه کافی شود و پس از اماده نمودن مقاله نسبت به بارگذاری آن اقدام نمایید

با تشکر 13/10/95

Persian site map - English site map - Created in 0.1 seconds with 37 queries by YEKTAWEB 4660