سابقه و هدف:امروزه اهمیت مشتری در سازمانها چنان بالا رفته است که گرایش سازمانها از محصولمحوری بهمشتریمحوری تغییر یافته است. از این روست که از دهه گذشته رویکرد به مباحثی چون مدیریتروابط مشتری در بین سازمانها افزایش یافته و سازمانها به خوبی ضرورت مسائلی چون درک نیازمشتری، کاهش هزینههای جلب مشتری جدید و نگهداری مشتری قدیمی را احساس کردهاند. مواد و روشها:در این پژوهش که پژوهشی کاربردی و از نوع توصیفی پیمایشی است، پس از شناسایی عوامل موثر بر پیادهسازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه، به منظور بررسی شدت اثر معیارها و زیرمعیارها بر یکدیگر از تکنیک فازی استفاده شد. استنتاج:نتایج حاصل از این روش نشان می دهد که «ساختار سازمانی» دارای بیشترین میزان تأثیرگذاری و «منابع انسانی» نیز دارای بیشترین میزان تأثیرپذیری در میان عوامل اصلی است.
Haj Abukahaki A, Naami A, Fathi hafshejani K, Taghipour M. Identificaion and prioritization of effective indicators on optimal implementation of customer reiationship management in the insurance industry(including case study). JPE 2019; 5 (11) :18-28 URL: http://jpe.mazums.ac.ir/article-1-158-fa.html
حاج ابوکهکی عاطفه، نعامی عبدالله، فتحی هفشجانی کیامرث، تقی پور محمد. شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه (به انضمام مطالعه موردی). مجله مهندسی فرآیندها. 1397; 5 (11) :18-28
با عرض سلام
لطفا طبق توضیحاتی که شفاها خدمت شما، عرض شد. در قسمت بارگذاری فایل فرعی باید فرم تعهد نامه پیوست شود.
در قسمت فایل بدون نام نویسندگان ، فایل مقاله (که نام نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی حذف شده باشد) بارگذاری شود.
و در قسمت بارگذاری فایل اصلی(مشخصات نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی و به صورت فایل word) بارگذاری کنید .
لطفا به نکات راهنمای تدوین برای نویسندگان توجه کافی شود و پس از اماده نمودن مقاله نسبت به بارگذاری آن اقدام نمایید