مقدمه: ارزیابی عملکرد از اهمیت ویژه ای نزد سازمان ها و مدیران برخوردارمی باشد هدف ازاین پژوهش ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن جهت پیاده سازی استراتژیهای مرکزآموزشی درمانی امام(ره) ساری باشد. روش: پژوهشازنوع تحقیقات پیمایشیمحسوب میگردد. کهدر این تحقیق از شیوه نمونهگیری تصادفی طبقهای با بکارگیری تکنیک انتساب متناسب با حجم استفاده شد. جمعیت آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان شاغل در مرکز فوق در سال 92 میباشد. حجم جمعیت 900 نفروحجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران تعداد 270 نفر برآورد شده، درجمع آوری داده ها از دو روش اسنادی و میدانی استفاده شد. به منظور سنجش هریک از مؤلفه های تحقیق از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. روش آماری تحلیل عاملی تأییدی می باشد. یافتهها: بررسی فرضیه ها نشانگراین است که رابطه مستقیم بین اجرای BSC عوامل مربوطه به (یادگیری ، نوآوری و شایستگی) ، (وجه مالی) ، (فرآیند داخلی S) باعملکرد سازمانی وجود دارد. ولی بین اجرای عامل (رضایت مندیمشتری) با عملکرد رابطه وجود ندارد. نتایج کلی نشان می دهد اجرای مدلBSCبا عملکرد سازمانی رابطه مستقیم دارد.
Goran Orimi A, Abedi G, Nadi Ghara A, Haidari Gorji A M. Performance Evaluation based on Balanced Score Card (BSC) to Implement Strategies of Imam Khomini Therapeutic-Educational Center – Sari. JPE 2016; 3 (4) :51-74 URL: http://jpe.mazums.ac.ir/article-1-148-fa.html
گوران اوریمی ارسطو، عابدی قاسم، نادی قرا اصغر، حیدری گرجی علی مراد. ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن BSC)) جهت پیاده سازی استراتژیهای مرکزآموزشی درمانی امام خمینی (ره) ساری. مجله مهندسی فرآیندها. 1395; 3 (4) :51-74
با عرض سلام
لطفا طبق توضیحاتی که شفاها خدمت شما، عرض شد. در قسمت بارگذاری فایل فرعی باید فرم تعهد نامه پیوست شود.
در قسمت فایل بدون نام نویسندگان ، فایل مقاله (که نام نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی حذف شده باشد) بارگذاری شود.
و در قسمت بارگذاری فایل اصلی(مشخصات نویسندگان هم در چکیده فارسی و هم انگلیسی و به صورت فایل word) بارگذاری کنید .
لطفا به نکات راهنمای تدوین برای نویسندگان توجه کافی شود و پس از اماده نمودن مقاله نسبت به بارگذاری آن اقدام نمایید